2009年12月25日金曜日
Hepy~
Hepy hepy hepy!

Overall tu je la perasaan aku time jmpa dak2 nih.

Wah, sangat rindu kamu sume!

Xsangka aku boleh berlari kat dalam mid tuh ble nampak korang bertiga tunggu aku kat escalator tuh. Hehe. Ah, pedulik ape kat orang2 lain kan2?

So, kitorang iaitu Azrul, Wan, Liyana n aku. Berjalan2 dalam mid. Aku tersampai lambat. Sory people! Even mule2 dari rumah agak moody tp bile nampak korg, alah, persetankan perasaan moody tuh! ye x? hehe.

Nak makan pon susah. Sume xmau decide kat ner nak makan huhu. Las2 makan burger king je la. Hoo. After tuh zohor, n den g bowling.

Oh wahai bowling..bile la aku nak pandai main bowling. Makin lama makin teruk..So after bowling, nak balas dendam punya pasal, aku ajak mereka pegi arcade! Ape lagi. Basket ar! Puas ati aku hehe. Mule2 ak pair ngn liyana. Pastuh ngn azrul. n den ngn hyung (Wan). N utk token yang terakhir, aku, azrul n wan pair 3 org hoho. Bes nye! Kelaka je. Tapi seronok! Seronok2! ^___^

So after asar, gi Jusco beli sushi n makanan sket. Gi beli cheesecake yg sedap :) N den, wan kna blah awal. Ooohh, babai hyung~ sedey2 nak kna pisah dah. So after tuh kitorg pon gerak ke ktm..Azrul g tmpat len. So aku ngn liyana. tgok2 wan x blah agi wahahahha!~ Rugi je blah awal2 keke. Ah, ktm yg lembab kan2. Bese la tuh. huu~

So bye2 kepada azrul kat ktm mid lg, n den wan kat kl sntral n seterusnye babai2 liyana kat masjid jamek. Huu!~

So itulah dia tentatif outing kami kali nih.

Perangai aku kembali semula bile bersama mereka. AHahha. azrul kata dia terkejut gak. Igt aku da xbuat perangai gile aku. well, dat is my true self la people. Aku yang sebenarnya is masa aku bersama u guys people, people from kitchen 506. Hehe. Glad that part of me doesn't disappear..yet. At least. Mada2 desuyo mina!~ ^-^

Em..masa jalan2 ngn liyana, kitorg ade smbang. Pasal laki n ppuan. Yela, bile da makin besar, da xboleh cam dulu da. Kalau dulu, boleh bebas cakap ape2. Gelak ketawa. Gurau senda. Sepak terajang. Belasah membelasah. Hoho. So, kalau ade laki rapat ngn sorg ppuan, mule la orang cakap pelik2. Kekkyoku, a boy will approach a girl that they fancied only. Or sebaliknya. Frenship btween laki n ppuan akan orang anggap pelik. Dalam umur2 camni, jarang da ada kawan lelaki n ppuan yang betol2 rapat atas dasar betul2 kawan. Kalau rapat sket je, mesti ade bnda len sket. Yeke? Aku x cakap aku camtuh. And maybe i'm not that type of person. Sume aku anggap mmber. Kalau aku call, atau mesej, xsemestinye ade makna lain. Mungkin susah nak jmpa orang yang 'xde niat lain' sekarang..

Ape2 pon, kore ga atashi no iken dake desukedo..This is just my opinion..Atas dasar mata kasar. Terpulang la kat korang2 yang baca nih, macam ne nak menilai.



So, enjoy da picca people ^^~










ラベル: ,

 
posted by pja_chan at 13:43 | Permalink |


1 Comments: