2009年11月10日火曜日
EJU da habes!
EJU mou owatta!~~

Suggeii sukkari shita!

Suggei ureshikatta!~

Demo, ureshii to ittemo..hontou wa ne, kokoro no naka..

Kamisama sae wakaru gurai shinpai to iu ka..

Suggei shinpai..huu~

*sory ye people. izinkan ak berspeaking kejap haha*

So, exam EJU tuh da habes.. kelmarin da.. dr kol 9 smpi 1610 ptg ktorg melepak dalam hall tuh..

satu minggu aku cam gle stress..sume nye sbb result ak makin truk.. lbih kurang cani ar MySpace

yang Sasaki sensei plak asyik cakap perkataan 'fugoukaku', 'nihon ni ikenai' nado2~

aiyo tolong le bagi kami smngat..haha~

tp ari tuh Sasaki sensei cakap ganbatte kat aku. Oh saya sangat gembira! sbb saya suka Sasaki snsei haha!

utk kouhaitachi..doumo arigato! korg wat kan smyg hajat tok ktorg..terharu2. hukhuk.

masa salam2 tuh gile truk kan aku nangis haha.

haa, amek korg! terkejut tgok aku nangis.

ni la padahnye org yg susah nangis tbe2 nangis. xleh stop hoho.

n maafkan la ak yg ter'berjaya' menangiskan beberapa org malam tu sbb tgok ak nangis wahaha.

malam tu jugak. ak call Irfan.

oh meh ak introduce sapa Irfan. Sempena ni la 1st kemunculan dia dlm blog aku.

Ni la one of shinyu *besfren* aku.

Ye2, saya bersahabat baik dgn lelaki. hehe.

call malam tu ala2 nak mintak restu ar keke.

rupe2 nye beliau pon tghh exam, cih! x mintak restu ak pon!

xpe2. nsb bek dia da pnah ckp dlu2. hoho. yurushite ageru. Ak maafkan ko.

ak cakap la ak risau bla2.

sono toki, kou iu itte kureta.

'xpe..Kalau Allah tu nak bnda tu jadi, jadi jugak. klu ko jawab exam tu truk cane pon..kalau Allah nak ko berjaya jugak..Dia boleh tukarkan jawapan ko tuh jadik betul jugak..yang penting kite kna yakin la kat Dia, doa tuh penting'

waaa Irfan! arigato! your words really buat ak rasa tenang!

Akan ku igt ayat ko tuh :)

So, EJU da habes. nak sedey2, nak menyesal pon xguna dah.

Dlu encemboy pnah ckp kat ak time ak tgh cuak2 psl result SPM

'xpe. ko da abes buat da pon. ko da buat yg terbaik da kan. so skrg tggl keje Dia je, nak tentukan ape yg terbaik tok kite'

so 27 kisei no minna san!

ak tau after EJU ari tuh ada yg rasa cani MySpace

mahupun begini MySpace

tp ramai je ak tgok cani MySpace haha~

EJU mou owatta to ittemo, inoru no o wasurete wa ikenai. Sesungguhnya Allah tu maha berkuasa mnentukan segala2 nye. Kalau yakin gle lepas pon, klu Allah xnak bg..xlepas jugak jadinye..kalau rasa xyakin gle, klu Allah nak bg, dapat jugak.. Tawakal padanya ok!

InsyaAllah, kite doa satu batch kite dpt fly. jangan ada yg tertinggal.

and ape yg lg pnting, kite ade satu lg exam pnting! Shuuryou!

Ganbarouze! Yosh! MySpace

sory people. maafkan ak yg tgh excited1st time guna emoticon comel2. nih haha. credit to Qayyum senpai haha.

ラベル:

 
posted by pja_chan at 9:44 | Permalink |


3 Comments: