2009年8月7日金曜日
Sume sebab Roti Sedap Strawbery 60sen
Semalam aku beli roti. Perisa strawbery. Roti Sedap namanye.
Masa makan, tgok cover plastik roti tu je pon..
Tersenyum sorg2 aku haha.
Teringat kisah silam.

Memori itu indah.

Weh weh, dak2 506..korg igt lg x roti nih?

Ingat x dulu..masa rehat sapa2 dalam kelas kite beli Roti Sedap yang mmg sedap tuh, pastuh kite akan kongsi ramai2.
Satu roti Rm o.60 (dlu 50 sen je ar tp) xpon klu besar sket RM 1.
Tapi kite leh kongsi seramai 21 org. Just with satu roti yang kecik tu je??

Eh eh..igt x?
Masa rehat nanti ade org akan beli gula2..xpon choki2. Salu nye akan beli untuk sume org la.
Pas kat sume org..
Makan ramai2.
Haha. Aku rindu la sume tuh.

Lagi..ingat x masa kelas kite gado..
Haha. Kelakar gile bile igt balik.
Pasal diary je.
With everyone ok je tp kat dalam diary xleh blah gle keke.
Tapi tah sapa g sorok atas siling.
Hehe. Rindu nye nak baca diary tuh.

Ingat x masa minggu aktiviti..
Erm..especially time anyam ketupat..
Dak2 laki kelas kite lagi hebat kot dari aku kekeke~
Especially hairman, azrul, wan, osny...dan etc
Dapat no 2 eh time tuh? Hehe..hebat btol korg2~

Lagi..igt x dak2 laki kelas kite suka wat 'seni' ngn dawai besi?
Aku igt, ade wat helikopter, nama masing2, bntuk love. pon ada gak.
Iqbal yang ajar aku wat bnda tuh..
Sakit2 tangan aku. Merah habis. Berusaha btol buat haha.
Aku wat bntuk bintang. Hasil pertama n terakhir kot.
Pastu aku gantung bintang tu kat pencil case aku.
Pencil case yang Bob bagi ak hehe.
Sampai skrg bintang tu ade lg tergantung kat pencil case aku. :D

Korang..aku rindu gile la kat korang.
Xde ape2 yang boleh ganti korg.
Yang boleh replace tmpat korang dalam hati ni.
Korang memang best.

Sayang korg. Gile sayang. Haha.

Kan bes klu ade mesin masa. Aku nak pegi balik time kite sume ade dalam kelas.
Without cikgu la tp. Pastu kite sume pakai baju putih, bawah kaler khakis tu.



Sume sbb Roti Sedap perisa strawbery 60 sen tu je.
Buat ak teringat sume2 nih.
Buat aku rindu gle kat korg.


Weh weh..igt lagi x sume2 yang aku cte nih?

ラベル:

 
posted by pja_chan at 1:11 | Permalink |


6 Comments:


  • At 7/8/09 9:48 午前, Blogger azrul

    tak..tak ingat pun..
    aku matang jer dlu..
    tak wat keje2 tuh sumer...
    hahahha~

    nyway..aku paling igt mnde dawai tuh la..
    cyap ckgu junaidah cakap,
    "ckgu igt lagi awak marah budak2 set D sebab hancurkan dawai2 atas meja awak tuh.."
    hohoh~~segan jer..

     
  • At 7/8/09 1:31 午後, Blogger pja_chan

    ::azrul
    nasib bek ko igt...
    klu ko x igt mmg ar ahhaha
    tp..hehe *tersnyum sorg2 lg*

     
  • At 7/8/09 8:00 午後, Blogger Wan Harun

    haha aku tau sape sorok diary :)

     
  • At 8/8/09 6:36 午後, Blogger azrul

    tapi aper??

    sape yang sorok wan??!!!
    >:(

     
  • At 8/8/09 7:40 午後, Anonymous bob

    haha..
    aku igt,tp yg seni2 tuh ak xmaen lgsung..
    dh la ketupat pon ak xreti wat...
    yg ak igt ak jeles dgn ko n intan,sbb korg dpt wat lps diajar...
    tp ak lgsg xdpt wat...

    dan ak igt seluar khakis ak yg koyak n aku jahit kt lutut..
    tuh la sluar plg aku syg..buruk giler..
    hahaha
    skrg sluar tuh dh jd sluar ak wat kebun n jge kambing kt umah...
    hahaha

    pija2~
    KALU KO TULIS PSL KLS MSTI JD BEST!!!
    nih wat aku syg ko lebey~
    hahaha

     
  • At 28/8/09 3:05 午後, Blogger bawangmerah

    apsal aku seakan lupe pasal roti tu?
    roti mane weyh??