2009年11月14日土曜日
HEPY 19TH BDAY PJA~
Kepada sume wishers2 aku
yg igt bday aku, time 12/11 arituh arigatou minna! Kamsa hamnida *mood korea hoho*

Ak buat list top 10 ar yg wish ak eh :D

1. Yusmarul Hafis. Hehe. Abg ku yg 2nd. abg aku yg nek gunung. abg aku yg kamera. dia wish awal b4 12 sbb da nak tdo. xlarat baru abes meeting hehe.

2. Miko!Rakan sepejuangan di PLKN. Rindu sama kamu bahh!~ tahniah miko. ko manusia pertama wish bday ak thru msg.

3. Jiji-kun. Thru msg gak.HEhe. xsgka ko igt bday ak.arigato.=))

4. Suhaily. Msg gak. Hehe.

5. Irfan. wah, thn nih ko top 12. hehe. Trough call. Wish2 ak pon stil mintak maaf kat ak haha. tu la byk sgt wat dosa kat aku haaaa~

6. Azrul. Bajet la call tp xwish. ceh. merepek. las2 wish gak kat msg hehe.

7. Bob. xabes2 pggil ak bulat. Haha.

8. Hawa-chan! Malam bbq pon da wish. Demo toujitsu oboete kureta ne, arigatou :))

9. Azwa. Aum aum. Nasib bek ko xlibas ekor ko kat aku hahahahahahahha~ thnx!

10. Wani. Besfren ak sorg nih. xdpt gayut ngn ko. mxs ko xelok2 eh hehe. Tp comel monyet dlm mms tu nyanyi lagu bday hehe. Arigato~

N den aku dpt msg2 dr oversea gak hoho. 2 dr mesir. 1 dr india. hoho. yg dr india tuh ar tkjut hehe. Korg tau korg sapa kan, tq!

So hadiah kpada diri sndri is meng'angau'kan diri di depan tv. Satu hari aku melepak depan tv. Sakit da badan aku huhu. Melayan cte Boys Over Flower. Hana Yori Dango version korea. Bes2! Len ar dr Domyouji hehe. Penat2 layan cte korea nih. n aku sgt cair hohoo~

N hadiah dr maxis is call free. Hehe. ak stat gayut ptg. tu pon sbb hujan kilat guruh petir sume mlanda. xleh ak nak layan drama tuh. so gayut ar. Bday is hari mengingati mmber2 ar. setahun skali nak call mmber ramai2 camtuh ye x? hehe. smpi mmber2 skolah rndah pon ak call keke.Maybe, thn dpn da xleh nk call korg2 sume da huu~ klu ad rezeki dpt fly..

Btw, bday aku da disambut sehari sblum tarikh sbenar. haha. Opps. Bday ak n anam hehe. tp walaupun anam lahir sama tarikh ngn ak, tp ko ttp bdak kcik! Umur kite xkan sama kahkah.

Ak, anam, afia, fin, jim ngn aimi g mid. Disebabkan afia n aimi n fin sgt la lmbt smpi. ak anam n jim g men boling dlu. hehe. Kitty sensei! Saya da improve jugak la men boling! xdela mmnjang masuk longkang je. n xde smpi tbaling ke blkg ehh..tingat kat snsei time men boling arituh =D

N den melantak di dominos. Makan2 tbe2 pkerja2 dominos bawak kek dua ketul. Smbil nyanyi lagu bday. Hoho. Nsb bek ar time tuh xrmi sgt kat domino's tuh huuu~ Arigatou minna!^^

So some of pictures~




















Hehe. Da 19 tahun da. HUwa. da tua. isk2. Satu je hadiah ak plg plg plg plg nak skali. Bg ak lepas EJU, dpt result ok utk shuuryou shiken n dpt fly ke jepun thn dpan bln 3 insyaAllah. Sapa2 leh bg ak hadiah tuh? Kamisama shika naissune..

Ape2 pon. Tq! Arigato! Komapta!

Ak rasa pos nih plg byk ak ckp tq kot hahaha.

ラベル: ,

 
posted by pja_chan at 11:06 | Permalink |


3 Comments: