2009年8月30日日曜日
Past n future

Oh yeah.
Org di atas nama nye Azrul Azwar Samsuddin.
Budak x cukup umur dalam kelas 506 dulu. Harhar~
Da aku anggap dia macam adik ak
Walaupun ketinggian kami menidakkannya.

Kami berjumpa kire2 2 minggu lepas.
Dia datang UM sbb akak dia grad.
Ktorg sempat jumpa around 20 minutes je.
Saya rasa x bape bes la sbb plan nak jumpa lbih kurang sebulan sebelum hari sebenar,
tp las2 jmpa 20 minit je.
Tapi walaupun begitu saya tetap gembira.
Sebab kami sudah x berjumpa kire2 hampir 2 tahun.
Sejak kami meninggalkan zaman kain khakis yang cool.
Perkataan pertama saya ucapkan pada dia
"Oh! Kau da buncit!"
Sambil tangan ak menghala ke perut nye.
Adoi azrul.
Ko x berubah la.
Still ngn muka budak2 ko
Juz diameter perot je mungkin berubah muahahahha
Da la pakai baju kemeja kuning
Pastu bawak sling bag
Ak nmpk cam ade pngawas skolah sesat kat tengah2 UM harhar~
Tapi 20 minit itu bermakna.
Bring me back to the scent of 2 years ago.
Tq lil bro!

******

After jumpa ngn azrul budak x cukup umur
Pergi ke dewan
Ade senpai (senior) datang buat ceramah
Pasal nak g Jepun la ape lagi kan
Bila dalam kelas
Senpai cerita pasal hari penentuan whether dapat fly or not
Sepanjang senpai bercerita
Sepanjang tu juga la manik2 jernih yang agak masin jatuh gugur

Jatuh

Jatuh

Jatuh

Atashi ga boro boro nakimashitayo
Zutto zutto naicchatta

Jujur aku cakap
Hari penentuan dapat fly atau tidak tu
lebih menakutkan dari hari exam yang menentukan aku fly ke x
Aku xdpt bayangkan
Kalau ade antara budak2 batch 27 RPKJ
Xdapat terbang sama2 ke Nihon
Aku xnak tgok ade yang menangis sedey tika orang sekeliling menangis gembira
Aku takoottt gile
Kalau orang yang menangis sedey tu ak?
Aku xdpt bayangkan wehhhhh~

Ya Allah
Ko makbulkan la impian 115 orang daripada kami
Makbulkanla kami utk pergi ke Jepun tahun hadapan menuntut ilmuMu Ya Allah
Benarkanlah kami Ya Allah
Berikanlah petunjukMu
Terangkanlah hati kami
Permudahkanlah urusan kami
Tenangkan dan tabahkanlah hati kami
Hanya Kau tempat kami bergantung
Amin~


ラベル: , , ,

 
posted by pja_chan at 1:26 | Permalink |


1 Comments: