2011年2月6日日曜日
tenteram
Assalamualaikum wbt.



Cheese brownies with cream cheese on top :P

Okeh sory lagi atas pos sebelum ini. =.="
Lagi 2 paper last!!
Ohh, final exam kali ni sangat berbeza dgn exam2 sebelum ni.
Banyak berfikir kot. Hm. Samada positif ataupun negatif. Huhu.
Mungkin Allah dah bukak mata saya besar sikit skrg tu yang banyak fikir tu hihi.

Sungguh, penat da asyik nak gelabah je.
Esok exam hari ni gelabah. Penat2. =.="
Macam biasa, weekend saya maen masak2. Hihi. Tu ha kat atas tu.
Sebab saya xmau study. Penat da huu. So hari ni baru stat balek utk bsok nye.
Haa kan da gelabah.

Tapi...tadi kawan saya bagi benda ni.

"Yaitu orang2 yang beriman dan hati mereka menjadi tenteram dengan mengingat Allah. Ingatlah, hanya dengan mengingat Allah hati menjadi tenteram." [Ar-Ra'd, 13:28]

Terima kaseh kamu! Muah!

Baca mathurat, alhamdulillah. Allah turunkan lagi ketenangan tu.
Tambah tenang lagi bila call mama tadi hehe. Seronok dengar suara gelak2 mama ^^

Terima kasih kamu, suruh saya baca mathurat td! ^^

Lagi 2 paper, sikit je lagi. 最後までがんばろう皆!


 
posted by pja_chan at 19:03 | Permalink |


0 Comments: