2011年2月3日木曜日
Terima kasih!
Assalamualaikum wbt.


Teringin makan askem >.<

Alhamdulillah, 2nd paper habis!
Dan alhamdulillah, walaupun preparation xseberapa dan last minute sangat2
tapi syukur, ketenangan itu masih bersama saya untuk menjawab exam. :)
Result...err kite jangan fikir la. Saya da berusaha, dah berdoa, dah bertawakal, sekarang yang tinggal kerja Dia untuk tentukan yang terbaik untuk saya ^^

Dalam kekalutan dan kegelabahan (sory la ye bahasa hihi :P) minggu exam..
Melayan emosi, masalah dalaman lagi..
Memang sekarang masa yang tegang sangat2. Nak berperang dengan paper2 dan emosi sendiri! Huh.

Tapi terima kasih atas tiupan ketenanganMu Ya Allah :)

Kau hantar orang2 yang membuatkan aku sedar yang Kau sentiasa bersama dan sentiasa menyayangiku..walau sehina mana pon hambaMu ini..

Terima kasih Ya Allah!
Terima kasih kerana sayang saya! ^^

Air mata hari ini air mata terharu, air mata sedih, air mata penyesalan dan air mata stress exam hehe.
Tapi saya lega da sekarang! Terima kasih! ^^

Semoga exam kali ni berakhir dengan tenang setenang tiupan ketenanganMu..amin~ ^^

Permudahkan urusan kami Ya Allah..amin~

 
posted by pja_chan at 13:32 | Permalink |


0 Comments: