2011年2月25日金曜日
Kerana dia tahu apa itu GELAP, dia kenal apa itu CAHAYA.
Bismillah...
Dengan nama Allah aku menulis.

Kerana dia tahu apa itu GELAP, dia kenal apa itu CAHAYA.

Semoga segala memori bukanlah menjadi sebab lemahnya aku
Tapi semoga semua itu menjadi penguat aku
Untuk terus melangkah dan berada di jalan ini.
Ya Allah, kuatkan hati hamba.
Untuk menyucikan diri dan hati yang penuh dengan dosa2 semalam.
Jangan aku jatuh lagi dalam lumpur busuk dan gelap itu, Ya Rabb..

Jangan Kau palingkan kami setelah kami mendapat petunjuk dariMu.


Terima kasih Ya Allah.
Kau hantar penghibur tika aku berduka.
Suci sungguh senyumannya.
Lurus benar kata2 nya.

Dian, tunggu kakak ye! Kakak pon rindu kat Dian!! Tunggu kak balik eh! :)



 
posted by pja_chan at 0:03 | Permalink |


1 Comments:


  • At 25/2/11 7:09 午後, Anonymous hikari

    semoga Allah memberkati kamu adik..

    siapa agknya dia.. hihi

    salam sayang dari malaysia! (^_^)