2010年11月24日水曜日
Kouyou fairytale.
Assalamualaikum wbt.

Ok hari ni saya da ok semula! yeyyy mari mngucapkan syukur kepada Allah :)
Tapi xbermakna beban yang saya bendung tu dah hilang camtuh je.
Cuma hati ini sedikit terubat, lepas saya da luahkan apa yang saya nak luahkan.
Syukur syukur syukur.
Ya Allah, sesungguhnya Kau lah pemegang hati ini.
Kau sucikanlah hati KAMI, supaya lebih mengingati Mu dan tentukan lah yang terbaik untuk KAMI kerana Kau Maha Mengetahui.

Ok panjang plak intro eh hihi :P

Saya da janji kan aritu nak pos pasal ktorg jalan2 tgkp gmbr dgn daun2 cantik hehe. Sila2 :)


Sakura kot. xtau :P



ada sungai! subhanallah cantekkk. tp tu la, sjuk yg amat! even mandi time summer pon xtahan!



Rais bajet lompat kacak2 :p


Yeahhh itu dia marylin monroe bsama kita hahaha



Hepi gile menari2 dak2 ni hehe





LOVE LOVE LOVEEE

manja2 ngn fin :P


tgok cendawan comel :)

Alias menunjukkan kekacakan beliau :D

Alalallala comeynyeeeeee ;p



Hmm. sekali lagi saya nak mohon maaf kepada semua yang terlibat masa hari ni.
Sebab lepas hepi2 men2 tgkp gmbr time ni saya mngalami masalah emosi pulak huhu =.="
Maaf kalian, saya da susahkan kamu semua :(

Kata2 semangat untuk hari ini!

"Allah tidak memberati seseorang melainkan apa yang terdaya olehnya. Dia mendapat pahala kebaikan yang diusahakannya dan dia juga menanggung dosa kejahatan yang diusahakannya. " (Surah Al-Baqarah; 286)


Out peeps!
Semoga kamu2 semua sentiasa di bawah jagaanNya amin~ :)

p/s : saya bg tajuk kouyou fairytale. kouyou tu maksud nya daun2 merah kuning2 tu sume la, fairytale tu plak sbb tmpat ni kami bagaikan seperti tmpat dalam cte fairytale. macam dalam twilight pon ad jgak :P

ラベル: ,

 
posted by pja_chan at 18:28 | Permalink |


2 Comments: