2010年11月19日金曜日
20th.
Sehari selepas hari jadi. Sesi tangkap2 gambar hehe.
Lokasi : Umeda, Kiryu.

Assalamualaikum wbt.

Pos ni sebenarnya nak cerita pasal bday aku yang da lepas aritu. Lambat plak update hee. 12hb November arituh. :)
Da 20 tahun da OMG serius rasa diri da sangat tua! HAHA.

Terima kasih dekat semua orang yang wish saya samada dekat facebook, facebook pnya msg, kat ym, n ade jugak yang semangat buat pos kat blog. Ohh sangat terharu, sampai menangis baca huhu ='(

Bapis siap call dari Malaysia lagi hehee. Mekasehhhhh. And sangat2 terima kasih kepada orang yang belikan kek ye :)

Hadiah kepada diri sendiri, tiket pergi Korea hahahahaha. Sebab sebelum detik bday saya tuh, kitorang kumpul ramai2 kat bilik Rais nak beli tiket pegi Korea. Ye, kami sume berlima (alep xmau ikot) pegi Korea cuti Spring ni hehehhe. Tarikh 13hb Feb, InsyaAllah :)

Lepas penat2 beli tiket tapi xberjaya2 gak, makan la kek hehee. :)

Yang lain semua macam biasa je, berjalan dengan lancar alhamdulillah :)


Oh, and saya treat myself, with special recipe hehe. Grilled black pepper mayonnaise chicken, coleslaw, whipped potato and orange tea for dinner. Err, late dinner actually =.="

Apa yang best masa bday saya, bulan! Bulan malam tu cantik! Saya anggap itu hadiah dari Yang Maha Esa la, ok? :)

Oh, saya dapat hadiah bday! Sweet corn n kereta mainan heee :D
Terima kasih :)

Saya ada tulis dalam pos sebelum ni, saya xberapa menanti2kan hari ini. Memang. Secara jujurnya, saya xde mood untuk sambut bday tahun ni. Standard budak perempuan, excited nak celebrate bday. Tapi entahla kenapa tahun ni. Tapi memang minggu ni mood saya mood swing habis. Stres banyak sangat kot. Luar tersenyum, hepy, tapi hati saya menangis hanya Dia yang dengar. Dan, sekarang saya banyak simpan sorang2 dalam hati. Hanya Dia je yang tahu apa saya rasa. Saya akui, saya dalam keadaan yang sangat2 lemah sekarang. Asyik kecundang, jatuh terjelopok, sampai satu tahap air mata dah x mampu nak ditahan2 lagi. Bangun lagi, tapi xsempat untuk berdiri sepenuhnya, tersungkur lagi. Ya Allah. Kuatkan hati hambaMu ini. Ampunkan hambaMu ini. Jangan Kau tarik hidayahMu dariku Ya Allah.

p/s : kepada siapa2 yang terlibat masa saya emo aritu, mintak maaf banyak2. Memang time tu da sampai limit, air mata berjurai sendiri. Bukan salah kau, tapi aku yang xdapat nak kawal emosi. Sory sangat2. Sory susahkan kau, buat kau sedih jugak. Sayang kau :(

p/s : nnti post pasal sesi bgambar (lanjutan gmbar 1st di atas akan dipost lagi ye hehe. sbb dgr cte ad org tu jeles tgok gmbr2 kat blog ni huahua. blom tgok album kat fb lg kiki)

ラベル: , , , ,

 
posted by pja_chan at 16:40 | Permalink |


2 Comments:


  • At 19/11/10 7:50 午後, Blogger Azrul Azwar

    Ape kate....
    kalo ko nak emo agi kan, rase2 nak nangis....

    u go for any park, with ur baby D90...
    and capture some pics. spend time with him/her...and enjoy the place that some people, like me couldn't go..

    itu yang aku salu buat kalo aku rase jeles ngan orang2 yang kat oversea, aku akan ajak orang pergi outing kat maner2...and aku akan ubah fikiran aku...

    "eleh, kat oversea tuh ade ke sawah macam kat perak nieh? ade ke member macam kawan2 aku nieh? sini gak best~~~"

    later, u'll forget ur sadness. :)
    if u hav passion in photog, use it as ur BESTFRIEND too. k sis? adios...

     
  • At 21/11/10 9:41 午前, Blogger Unknown

    Assalamualaikum pja..
    happy birthday! hihi
    walaupon belated x kire nk wish jugak! :p