2010年10月11日月曜日
Awesome boyfrenSSSS
Assalamualaikum wbt.

I miss my boyfriendsssss haha.
Irfan, Azrul, Hosni n Bob, Amirul.
Sory ye saya bukan playgirl tapi sebab saya memang rapat dengan budak laki. Ehe.
Sume ni aku kenal time kat Jasin.

Irfan is my bestest boyfriend, rahsia penting2 sume aku bitau dia.
Tapi da lama xcontact.
Pagi tadi baru dapat chat sket, tp sebab dia ade klas plak.
Hoping utk sembang lama ngn ko.

Azrul, ak tgok makin pro pasal kamera.
Aku ade kamera gabak pon stil xreti guna ape kes???
Kalau jumpa Azrul, ak nak jumpa Hairman gak.
Sebab dua2 ekor ni dak UTP pastu da ar skrg rumate pastu dua2 power kamera!
Siottt.

Hosni n Bob. Ohh kena satu package dorg nih.
Kalau kurang sorang pon xpe je sebenarnya, tapi if there's two of them, AWESOME!
Buat aku gelak xhengat dunia.
Wehh hiburkan aku dengan gelak ketawa wuu.

Mirul. Haha kat Mesir da ko sekarang.
Xde rezeki kita nak belajar kat Jepun sesama eh.
Xpe la, the power of frenship! Distance ape la sangat hahahaha.

Tapi ikutkan, sorang2 jauh kot.
Irfan kat Auckland, Azrul Herman ngn Bob kat UTP, Hosni da gi India, Mirul lak Mesir.
Hmm.
Some things will never last forever.

Just one thing nak btau ;
mereka2 ni AWESOME! Antara boyfren2 ak yg paling awesome antara semua boyfrens haha
Top list la dorang ni :)

Rindu korang dowh. Bile nak hang out buat benda2 bodo cam dlu balek nih????!!


p/s : apsal aku asyik rasa nak muntah je nih. hish.

ラベル: , ,

 
posted by pja_chan at 15:28 | Permalink |


3 Comments: