2010年10月31日日曜日
どうか力貸してください
Assalamualaikum wbt.


.....and my biggest PROBLEM is LONELINESS.
I'm afraid to be alone.
I don't want to be alone.
And I hate being alone.
Don't make me feel lonely.

I love when I'm being surrounded by people that I love, people that I care.
People who cares about me.

寂しさにもう負けたいくないいいいいいいいいい!!
。。。もう、負けたくない。
寂しさに負けたからこそ、こんなことになっちゃった。。

Aku sedar, jauhhhhh sangat aku dah tinggalkan Dia.
Walaupun Dia xpenah tinggalkan aku..
Astaghfirullah..


神様、どうか力貸してください。

p/s : sapa2 yang ada cara2 bagaimana nak mengurangkan rasa lonely, sila tinggalkan komen :)


ラベル: , , , ,

 
posted by pja_chan at 16:22 | Permalink |


5 Comments:


  • At 31/10/10 10:28 午後, Blogger +intan+

    Assalamualaikum,

    Al-Quran
    solat sunat
    usrah
    ziarah rumah sahabat(tidur sana kalau boleh)
    riadah bersama sahabat (girls)

    if u do it RIGHT, u wont feel lonely, inside in out.physically n spiritually^^

     
  • At 31/10/10 11:12 午後, Blogger hiKari

    assalamualaikum adik..

    dulu kan.. masa mula-mula datang nihon akk ad prob yg sama macam adik.. tapi skrg akk da okke..

    kalau nk tau rahsia nye kne jumpe akk dulu!! hihi

    semoga Allah berikan kamu ketenangan sayang..

    kerna Dia xpernah meninggalkanmu sendiri

     
  • At 1/11/10 4:55 午前, Blogger .kid.

    assalamualaikum kak :)

    hee kak pijah!
    emm same goes here masa mula2 dtg dulu.try bergaul ngan org yg ley ingatkan kita padaNya.jgn duk sorang2..huhu T.T

    ive been there, done that.
    kalau tak berkesan jugak, ym aku ea. aku try tolong mane yg ley, insyaAllah :)

    sayang kamu, fillah abadan abada insyaAllah.

     
  • At 1/11/10 7:41 午前, Blogger eD

    bukak skype 24 jam dgn rumah :D

    sy tau ada sorg member buat camtu :P

     
  • At 1/11/10 8:35 午後, Blogger bawangmerah

    aku macam dah lali dengan loneliness ni. maaf, tak dapat bantu. aku pun ada masalah yang sama.