2009年7月25日土曜日
CUTI CUTI CUTI
WahHHHH~~ Cuti2~~~

SERONOK!

Lebih kurang satu minggu hati aku mendung. Aku pandang langit kat atas, cantik je, tapi kenapa dalam ni mendung?

Kadang2 cepat betul guruh berdentum. Lepas tuh petir plak. Angin baru bersapa sikit je. Tapi sapa suruh angin datang timing x btol. Sory kepada sesapa yang terkena panah petir tuh ye. huhu.

Xsabar nak balik je. Testo sume da separuh diabaikan. Penat menerima input. Saya mahu rehat!

So skarang da kat umah yeyeyyyyyy~~~~

So kali ni punya cuti sangat la dinanti2 kan. Oleh kami budak2 RPKJ tahun 2.
Tambah lagi plan nak pegi Sabah.. bape belas tahun da aku x melancong jalan2 adei2~
Harap2 kali ni punya ryoko *trip* bes~
Pergi bersama abang saya yg 2nd, ngn 2 org adik saya. ^-^

Lately banyak btol event ade dlm hidup aku. nak upload pic tp xde adapter. sory ye people. nanti saya upload ye. ^-^



Rasanya aku xsntuh kot sume shukudai2 *assignment* aku sepanjang cuti ni. Sensei, yurushite kurete...ii? *Sensei, boleh maafkan saya... x?* Sambil buat muka ala2 bajet comel muahaha.

ラベル:

 
posted by pja_chan at 0:08 | Permalink |


1 Comments: