2009年5月19日火曜日
Asonda bakari!
Gler la! Asonda bakari! *Main aje!*

So, smlm kami berlima iaitu ak, hawa, afia, fin n famer pg la karaoke. Wei2, ak pg karaoke weh. This is for the 2nd time. Benda baru utk budak bernama Nur Hafizah Khusni. Sbb dlu dia xpnah terfikir yang dia akan pegi karaoke. Siap addicted lg. Hoho.

So, ak kuar dari rumah b4 12 lg. Janji ngn mereka, hawa nak pickup ak kat stesen universiti around 1230. So, after pickup aku. Ktorg pun berlepas dengan penuh smangat ke Yumekukan yang terletak kat Mont Kiara utk berkaraoke, masing2 da renshuu *praktis* nak menyanyi. Siap buat list lg nak nyanyi lagu ape. Semangat x? Kehkeh.

Sampai2, rupenye orang kedai tuh Nihonjin *orang Jepun*! So terpaksa la ktorg berbahasa Jepun dengan beliau. X sangka aku cuti2 cani pon kna cakap Jepun hihi. Seronok2. Lpas dpat bilik yang sgt besar~~~dengan tv yg besar, mike pon ade tiga, n sound system yg best,sofa yg sgt pjg ngn byk, smpi aku leh baca komik lgi smbil baring2, ktorg pon cpt2 bukak buku n plih lagu, grab mike n nyanyi jerit2! YEayyy~~~ kimochi2~~best giler! Keeekeke. Opss, suara xsdap pon eh. Sume men belasah je nyanyi kiki. Ah, kami je yg ada dalam bilik tuh. Pedulik ape kan2??

Penat bile nyanyi lagu turut2. Pening kepala weh. Ak rasa yang paling byk nyanyi Fin ar. Da kau tau sume lagu Fin, mana x pening kepala ko! HAHA~nyanyi byk sgt kehkeh~ Stamina pon da hbs da sume org. Da xlarat da nak nyanyi. Nak karaoke pon kna ade stamina rupenye huhu. Cubaan aku ngn Famer nak nyanyi lagu D-technolife separa gagal ar. Yg 1st time dulu gagal trus haha~ Xpe Famer, kite kna renshuu sama2 ar nih! Yosh!

Setelah penat melalak dan memekak dari pukul 1 smpi 6 (lama gle x kitorg melalak??) so pergi makan. Makan kat Secret Recipe. Kat situ je pun yg mcm agak boleh makan. Xde plihan. Amek tomyang kung, sama ngn Fin. Fin mmg sibuk, suka tiru aku kehkeh. bile bayar, mak aih! aku punya je da rm25.05. ISh2. HAbis duit aku kat makan je! Lagi mahal dr karaoke. huwaaaa~~ klu cani tp2 kali pg karaoke situ, makan kat SR..habis la duit aku!

So, ak ngn fin decide ikut famer g mid. Men arcade. Seriusly kami xsdar2 diri lagi tuh huhu. So pgi la. Nak cari parking pon sabar je la! Ada nak dkt 40 min kot pusing2 kat tmpat parking. bile dapat, banyak plak org nak kuar serentak. Mmg rasa nak calarkan je kete dorg kehkeh. Xdela, saje je hiperbola kan prasaan kami smlm huhu. Bersyukur sgt2 la dpt parking huhu~So, asalnya nak carik seluar adik famer, las2 ktorg g men boling! APe nih??!

HAHA. korg, aku dapat strike babe! KEskes. Gelakkan aku lagi korg. Tapi overall markah aku plg teruk ar keke. Satu game je men ar tp. Ala, tp ak ader strike, korg xde x kire, nak berlagak gak wahahaha~

Kuar dari boling je, mama call. Aiyak! Mama, kak nak main lagi! Las2 aku dibenarkan tuk tdo umah famer je. Yeah~~ Sbb da lambat klu nak tren. Cam takut je, da ar kna tukar2 tren. Pdahal da nak 10 da time tuh.

Pastuh destinasi seterusnya, arcade! Ak ngn fin da gian gle nak men basket. Xdpt men kat court, men kat arcade pon jadikla kehkeh. Berpeluh2 gak ar men kat arcade tuh. Ni riadah scara xlgsung nih. Men basket, p2 men yg pukul2 drum ikut lagu tuh ngn tembak2. Disebabkan aku ngn fin x pnah men tembak2 tuh, awal2 da mati kehkeh. Famer ngn Acap, adik dia xmati2 lagi huhu~

Tq kat famer, sbb belanja aku ngn fin men boling ngn arcade!

Habis, baliK! smpi umah fame dlm 11 kot. PAstuh kemas2 sket. Tdo!

Nyenyak nye aku tdo. Smlm mmg hari yg sgt penat! Seriusly habis sume tenaga aku semalam. huhu~ Tapi aku sgt sronot!

Tomodachitte, ii na~Jinsei wa. Ne mina..korekara mo tomodachi ni zutto narou ne!~ ^-^

ラベル:

 
posted by pja_chan at 18:55 | Permalink |


2 Comments:


  • At 20/5/09 4:55 午後, Anonymous azrul

    haha..hepi 4 u dear~
    style la korang..mentang2 cuti..
    melayan hbis r..aduyai~

    ko suare x sdap!!!
    booo!!!~

     
  • At 21/5/09 9:09 午後, Blogger .ein

    ehe.pja sengal! aku bkn nk nyanyi sume pon lgu uh.korg ah pakse smpi penin2 pale aku dow.haha tp sgt enjoyy.

    yela pja kau lah hebat dpt strike.suke la tuh.haha nnty aku blaja la ngn kau cmne nk strike weh.ngehehe