2009年6月10日水曜日
Sushi sushi sushi~
Ohhh~~nikmat dunia..makan!

Semalam macam hari2 yang bese..sampai pkul 6 je sume org da penat dan kelaparan..
tp nasib bek smalam Sasaki snsei yang sangat la kakkoi mnjaga kitorg utk wat testo, so smlm diakhiri dgn pkra yang ureshi~ *hepy* ^-^v hehe

On the way balik ryou, *asrama* tetiba Me-chan ngn Hawa ajak g makan sushi. oh oh oh. ni namanya peluang gedebuk jatuh ke perut nih hoho. So, aku, famer, hawa, fin ngn azrina pon bersetuju utk pegi ke Sushi King Mid Valley. Sume sbb Me-chan yg sgt kempunan nk sgt2 makan sushi. Aku plak bile org da ajak on je la kan. ceh2. mentang2 la kitorg baru dpt shougakukin *scholarship* kehkeh~ sume org bajet kaya ar..

Masa smyg asar pon prot aku da bunyik2. ish xsnonoh tol prot nih. so kami trus pegi ke sana.Hawa bawak kete. mekasih la hawa bawak ktorg yg byk kerenah nih huuu~

Yey! Da sampai. masuk, duduk..Me-chan mmg xsabar2 nak makan. trus amek satu sushi yang ade kat litar pusing2 tuh.. org kat kdai tuh pon xsmpt nak dtg tnya nak minum air ape huhu. So ktorg pon jiyuu ni *sesuka hati* amek mana2 sushi yang berkenan di mata. Wah!~sedap2. Da lama gle aku xmakan sushi. Sushi King lg ar lama da xmakan. bertahun da kot huhu.

So, cte byk2 pon korg penat nak baca kan. so pica2 la people~hehe kredit to me-chan sbb bawak kamera. yeah!





Favourite pica aku. sbb ak yg tgkp kahkah. fokus utama sushi king ok.



Sushi smoked salmon. Ramai je org suka. Aku xbape suka ar tp. hehe.



Belah kiri ni pinggan2 sushi yang ktorg da amek woooo~~ tu pon bukan sume huhu





Soba. Ok, itu nama dia eh. Ini ape yang Hawa order. Belakang ade tempura udang, belah kanan sushi ape tah, aku pon da xigt huhu. Yang macam kicap tuh nama nye shoyu, ala2 kicap kita gak ar. Rasa dia len sket je.


Jeng jeng jeng. Lawak gile kot gmbr nih. Ade la sorg dari kitorg nih, agkat2 sushi tuh, tbe2....pekkkkk! alamak jatuh la plak kehkeh. bersepai smpai isi sushi tuh.. siannye.. bak kata Me-chan 'sushi yang dikhianati hahah~'

Lepas perot masing2 da kenyangdan boncit, kami pon berlalu la. Tapi otw nak balik tuh mcm2 tmpat singgah. so smpi kat AAJ balik dlm 9 lbih huhuu~

Besnye! Hari yang sgt besss~~~ makanan mmg membahagiakan aku huhu.



ラベル: ,

 
posted by pja_chan at 22:34 | Permalink |


3 Comments:


  • At 11/6/09 6:12 午前, Blogger bawangmerah

    patot la kau tembam EK!
    dok makan sushi jeeeeeeeeeee

     
  • At 11/6/09 11:02 午前, Blogger azrul

    wah!!!!*meleleh air liur..
    biler nak ajak aku makan lak??
    shougakukin dah dapt...aku tggu pgglan ko ye??heheheh~

    nyway..tgk macam sdap..tapi..aku x mnat sgt la..
    ko mmg diajar tuk mkn mnatang tuh yer??
    subject= makan sushi
    credit hour= 3

    giler bez ade subject camtu..hahah~

     
  • At 11/6/09 11:14 午後, Blogger iLiYamashita

    wu.... kecik hati.. hawa rummate ak pn tak ajak ak gi makan sushi... mentang2 la ak tsuishi girl... ngeheh. kesengalan lak mlm ni.