2009年6月7日日曜日
::Flashback::
Ape korg rasa jumpa sorg sahabat baik yg korg da xjumpa dalam 4 thn lebih?

Adoi, aku sgt excited! itulah dia. Setelah berjanji ngn NURUL SAZWANI SAJARI, yg dia akan turun kl, aku pon mngorbankan hari ahad aku, untuk kuar ngn beliau. Hari sabtu aku xkuar sbb nak siapkan homwork aku yg bertimbun konon2 je, xsiap jugak.

So pg ahad after sbuh da xtdo, wat shukudai2. Menunggu wani message xsmpai2. risau da. padahal da kol 10lbih da. aku xleh kuar lama2, kna balik cpt. bsok kelas!

rupenye wani ade prob sket. dia stay kat umah mmber dia, so dorg tgh tggu kete ar tuh. so kbetulan azrina nak kuar, so aku juz saing je la ngn dia. so dlm kol 11 lbih ktorg menuju ke stesen universiti dan berpisah kat situ gak. sbb hala len2.

so ak smpi kat kl sntral, sbb da janji nak jmpa kat sana. aku da jalan2 pusing2 kl sntral tuh bape kali tah. las2 aku beli komik shinchan dan melepak mmbaca komik. nak dkt sejam da aku mnunggu huhu. so las2 dpt gak msg dr wani, kata da smpi kat kl sntral.

YEs! nmpk gak ko wani! ko da tembam. hihi. xpe2 comel pe pipi ko. and satu bnda yg agak obvious is, ko nmpk pndek! dlu aku takat ko nye dagu je kot. tp kali nih aku dkt pipi ko kot. ala2 gitu ar. maknanye aku da tinggi! hoho.

Sue pon ade jgak. sue pon sama je. x berubah. tggi stil sama cam aku. kekurusan pon sama jgak. natsukashii!~~

tp, bile da jmpa ko ak da xtau nak cakap ape da. ntah la knapa. hihi. tp wani, ko langsung x berubah. yokatta wa ne~ ko pon ckp ak x berubah. hehe. bgusla tuh.

pegi ke Time Square, so aku ngn wani jalan berdua, mmber2 dia jalan ke lain. pastuh ktorg tggu hidamo, so jmpa la..tottemo hisashiburi da ne!! minna sorotte iru...kono kimochi, daisuki!

byk bnda yg disembangkan, kami ketawa. aku sgt hepy hari tu. atlis, ni mgkin pertemuan kita b4 aku fly ke negara sakura..amin~ harap2 dpt fly..

wani, masa kte nak berpisah tuh, ko da cam nak nangis da aku tgok. hihi. aku xsdey pon, maybe sbb aku tau yg kita akan jmpa lg nnt. yakusoku ne!

nasib baik ade hidamo..so ikut plan aku nak balik b4 mgrib xjadi. sebaaaaabbb nye..jeng jeng jeng. Aku ngn hidamo salah naik tren! boleh plak! bongek gile! tu la, bile 2 org yg baaanyaaak sgt ckp bertemu, cani la jadik nye! xhabis2 bercerita smpi xsdar2. nsb bek xsmpi dang wangi lagi huu~

konklusinye, sgt bes! bertemu dgn rakan2 yg aku da lama sgt2 xjmpa. byk bercerita ttg masa lalu. rasa cam nak balik masa dlu plak, tp xbleh kan. mae ni susumu dake desu..juz go on forward fiza!

so, ape lagi. picca la people. ;p



wani, kak edie ngn aku. tgok2. kat dagu dia je dulu hehe. kami ketika akhir form 2.



Ex-salakians. aku, hidamo, wani ngn sue. *abaikan aksesori kat tepi belah kanan tu ye. time kasih.*




background comel. hehe.



las pic b4 ktorg berpisah


bapak besar gelas air tuh. penat dowh nak abeskan huhu~

ラベル: , ,

 
posted by pja_chan at 0:12 | Permalink |


2 Comments:


  • At 9/6/09 1:16 午前, Blogger Azrul Azwar

    comel dow muke ko...
    nak aje aku baling ngan gelas tuh..hahahah~

    nyway..hepi when heard u r hepi..
    lalalaall~

     
  • At 9/6/09 1:17 午前, Blogger Azrul Azwar

    lper lak...nice plce to take a pic..
    memang akan jadi memory smpai biler2 la..

    (baru kuar dari tmpat tuh yer???
    hurm2~pk2....)