2010年9月24日金曜日
Balloons
Assalamualaikum wbt. :)


Belon. :)
Sukeee.
Masa kecik2 kan, dalam umur2 sekolah rendah kot, xigt lak.
Masa tu abang sulung saya kerja kat satu kedai restaurant yg agak mahal la kot. Xsure hehe :P
Patuh nnt bile saya bangun esok paginya, kat tangan kanan saya dan adik2 ada belon da terikat :)
Abang saya tu balik malam, selalunya bila dia da balik tu kitorang semua ni da tdo.
Bila bangun pagi2. kalau nampak kat tangan ada belon tuh seronok gile haha.
Pastuh, siling rumah saya tggi, lepas tuh, bila bangun tdo je, bile nmpk ade belon kat tangan, seronok la.
Pastuh main2 la ngn belon tu dulu, xnak bangun lagi dari katil ni hehe. Lepas tu, tali yang terikat dekat tangan tu terlepas :(
Terlompat2 saya nak amek belon tu tapi belon tu terus naik atas..sampai kat atas siling.
Last2 redha je la. A few days after tuh baru la belon tu da turun, tapi da kecik sikit la. Gas dia da keluar kan :(

Hehe. Kalau saya sorang yang dapat nanti adik2 jeles, so selalunya ktorang bertiga akan dapat la.

Serius suka tengok belon yang terbang2 tu, rasa bahagia je. HAHA.

I guess I started to like balloon since that time, and I think balloon can be listed as one of my favourite things, beside STARS. :))))) *big smileee*

ラベル: , ,

 
posted by pja_chan at 16:34 | Permalink |


3 Comments: