2010年9月11日土曜日
1 Syawal 1431 's memories.
Assalamualaikum wbt. :)

Selamat hari raya lagi sekali saya ucapkan buat sume yg membaca blog ini :D
Da masuk raya ketiga.
Haha. Ape saya buat? Tdo, bangun, masak tomyam, makan, buat milo iron *wooohh gle rindu zaman asrama*, main game bola n wrestling dekat ps3. HAHA.
Makan piza, buat puding telur *yg ni bermakna sket*
Ok2. Just nak sampaikan yang raya di perantauan ni sangatla xde rasa raya ye haha XD

Kelmarin, saya, Aliff Yusri, kak kirei dan senpai lan gerak ke Tokyo untuk beraya di Embassy of Malaysia. Hoyeah!
Gerak dari Gunma pukul 549 pagi. =.="
Punya la awal bangun. Huhu.

Malam sebelum raya, di rumah senior2, buat bbq * xbuat pon, makan je senior yg buatkan agaggaa*
Patuh cucuk2 sate. Wuhuu! Seronok2.
Malam sebelum tu plak, saya dan Aliff Yusri buat kuih raya. Agaggaa. 1st time saya buat kuih raya, mekasih kepada guide Aliff Yusri yg mantap! :D

Raya di Embassy, seronok jumpa rakan2. Haha.
Perempuan sket je. Lelaki batch kitorg ramai la jugak okla tu kan.
Pastu sesi bergambar yg seronok! Hihi.

Pastu, saya dan Aliff Yusri kena ikut senpai sebab dah terletak beg dekat loker yang sama dengan senpai. Senpai nak jalan2 dekat Yokohama.
Hmm. so tinggal la saya dan Aliff Yusri.
Last2 terdecide pergi Tokyo Dome.
Dengan saya xtau ade ape kat Tokyo Dome tu, saya main pegi je la.
Rupanya theme park =.="
uuu. Xsuke theme park la.
Saya ni GAYAT tau x. so memang xske la theme park2. ni. sket2 leh la.
So jalan2 membuang masa dan duit, makan, tangkap gambar, main la sket ape patut.

Paling best sebab berjalan di Tokyo sepanjang hari dengan memakai baju kurung! Woohoo! seronokkkkkkk!

Da malam baru sampai rumah. Fuhh. Penat.

Hari raya di Jepun ; Embassy, tren, Starbucks, Baskin Robin, theme park, Tokyo Dome. =.="

Mana rendang ketupat lemang lontong etc????!!

Tahun depan ak nak balek Malaysia la raya.

Picca time! :D



Walnut Japan pertama! :D
*sebab xjmpa almond, so kitorg gune walnut n sbb sni jpun so tercipta la nama tuh aagagaga*


cucuk sate :D


main bunga api sambil makan sate :D



star :)

selamat hari raya :)






















ラベル: , ,

 
posted by pja_chan at 18:38 | Permalink |


2 Comments:


  • At 13/9/10 4:48 午後, Anonymous fm

    gamba da uplod kat fb xyah uplod kat sini~!!

     
  • At 15/9/10 11:13 午前, Anonymous 匿名

    saya dan aliff yusri pergi sana..

    saya dan aliff yusri pegi sini...

    saya dan aliff yusri bla bla bla..

    haiz..kakak da dewasa rupenya..