2010年7月12日月曜日
Oho.
Assalamualaikum wbt.

Uah. Rasa lama da x update. hihi. sory to sapa2 yang missing me.
Tapi rasanye xde kot :P

Aaa. Jari saya yang terpotong alhamdulillah semakin beransur pulih.
Syukur~ Hari tu memang agak down la sikit selama beberapa hari.
Tapi makin lama makin elok da jari ni.
Jari, saya sayang awak. Jangan jadi macam ni da ok.
Saya pon da kembali ke dapur hehe.
Untuk beberapa hari saya fobia nak ke dapur utk bertemu pisau huhu.
Tapi alhamdulillah, sekarang da ok :)

Perkembangan2.
Sekarang Jepun da start utk semakin panas.
Aaaaa xsuke. Rindu masa sejuk2 dulu.
Rindu nak pakai coat bulu2. hehe.
Panas jepun lain dengan panas Malaysia.
Paling xsuke kalau lepas hujan. Dia cam panas tp cam lembap.
Perasaan dia sama macam dalam satu bilik kecik kena sumbat ramai2 orang tapi xde lubang utk semua karbon dioksida dikeluarkan. Sangat xsukeeeee dia punya panas~
Awan kurang so kalau hari panas terik sangat la terik ok. Silau mata den ni haaa.
So saya da paham kenapa orang jepun suka pakai topi. Hahaha.

So saya da beli topi yeyeyeye. Hepy2. Tap xtau bile nak pakai pon sebenarnya haha.
Beli saja2 nak habis duit hihi.

Next aim : kamera! Yoshhh saya nak beli kamera!
Da tanya bapis da model ape yang agak2 sesuai dengan saya yang x berapa reti ni haha.

Final exam lagi 2minggu lebih je. Adoi. belajar memang cam tah pape aaaagrhh cuak2.

Btw, ni gambar sunrise. :)
Time ni lebih kurang pukul 430 pagi. Lama da saya tangkap nih.
Sekarang subuh pukul 249 pagi =.="
1st time tengok matahari terbit. Sangat laju dan sangat real. Hehe.
Sukeee :D




ラベル:

 
posted by pja_chan at 22:58 | Permalink |


2 Comments:


  • At 13/7/10 10:30 午前, Blogger bawangmerah

    249 pagi aku tengah tidur nyenyak dalam selimut lagi, pija HAHAHAHA
    bila kau cakap sunrise 430 pagi, baru aku teringat - kau duduk kat negara matahari terbit.
    nice pic - kamera sapa kah?

     
  • At 14/7/10 1:55 午前, Blogger HE

    saye suke gmbr sunrise itu!!!!!!!!!!!!!!!