2010年7月31日土曜日
Sos tiram
Assalamualaikum.

Hari ni saya start memasak untuk breakfast pada pukul 6 pagi.
OH MY! Awalnya! Haha.
Sebab nye saya rasa sia2 plak tdo kalau da malam td tido awal huhu.

So saya ke dapur, rebus makaroni *thnx for da sponsor hakhak*
Pastu prepare all the ingredients.
Xsusah pon hihi.
Rindu makaroni goreng mama la!

Da siap, rasa cam kurang something.
Xtau la apebnda eh. Nape rasa dia xcam rasa yg mama buat??
Ni 1st time saya buat makaroni goreng hihi.

Oh...lupe letak sos tiram la! HAHAHA.
So bile letak sos tiram, rasa dia becomes better la. :)
Yeyy! Baru saya puas hati..skit.
Sebab still xjadi cam rasa yang mama buat. Nape yeeee :(

Sebelum fly, saya penah cakap kat mama nak bawak sos tiram
Tapi mama cakap sos tiram xdela penting sgt..
Xde beza sgt pon letak ke x letak.
So sekarang da terbukti PENTINGGGGGG muahahhahaha!

Mama, penting la sos tiram tu utk kakak~ Hehe.



Selamat menjamu selera dear! :D

p/s : semalam saya menangis banyak. :( oh btw, isnin ni saya start final exam. xstart study ape2 lagi hihi. wish me luck! Semoga dipermudahkan amin :)

ラベル: ,

 
posted by pja_chan at 5:58 | Permalink |


2 Comments: