2010年7月2日金曜日
Terpotong jari. TT___TT
Assalamualaikum.

Semalam saya nak masak.
Masa potong carrot, saya terpotong jari saya jugak.
Bukan terhiris ok. Terpotong.
Jari kelinking belah kiri. Hujung2 dekat2 dengan kuku tu.
Saya nampak ok daging tuh ter........... aaaaa xtau nak letak perkataan ape.
Tapi daging tu x tercabut la lagi.
Dia ter...gantung...ke? HAHAHA.

Huu. Da la mood macam ombak lately, bila jadi macam ni
memang saya menangis abes2 la.
Puas hati haaa padan muka.
Balut dengan plaster, tapi bile bukak je, depress. Rasa mahu menangis balik.
Huu. Semalam hari menangis saya.

Nah tengok la gambar ni.
Darah yang dihasilkan dalam 30 minit selepas terpotong jari, sebelum jari dibalut dengan plaster.




Uwaaaaa. Pening pening. *dies*


Sekarang baru terfikir macam mana la orang yang xde jari ke, xde tangan ke.
Ya Allah, syukur Alhamdulillah aku dilahirkan sempuna anggota badan.
Walaupun sakit, tapi Dia bagi saya berfikir.
Thank you Allah. :)

Jari~ cepatla pulih semula. Saya rindu.




ラベル:

 
posted by pja_chan at 21:51 | Permalink |


4 Comments: