2010年8月10日火曜日
Himawari ku suka. :D
Assalamualaikum w.b.t :)

Ahad lepas, pegi ladang himawari! Which means, sunflower ye rakan2.
Ye, himawari tu sunflower dalam bahasa jepun.
Nama adek shin chan kan. Haha.

Saya suka sangat2 dekat himawari!
Since..since mafuza sensei called me 'himawari'...kot?
Sebelum ni, maca biasa2 je la perasaan dekat himawari tuh hehe.

Bile tengok himawari xrasa hepi ke?
Saya hepi la ble tengok hehe.
Bile summer je himawari akan banyak, and time tu la ladang2 akan buka utk orang datang tengok himawari.
Sangat bes ok.
Tapi agak sedih, sebab himawari xpenuh lagi. :(
Minggu depan dia kata baru penuh wuuu ;'(

Ape2 pon tengok la gambar nih.
And sila la jeles kat saya. Haha.






Ni je la himawari yang saya boleh tangkap gambar berdiri sebelah camtuh. Yang lain sume lagi tinggi kot. =.="


Ada objek tidak perlu dalam gambar ni disebelah kanan. Haha. Maafla, saya malas nak edit.


p/s : I wish someone would give me a sunflower, or sunflowerS to me someday.

ラベル: ,

 
posted by pja_chan at 2:16 | Permalink |


0 Comments: