2009年5月1日金曜日
No title
Oh. Saya kembali! Untuk meng-update blog ak yang da terbiar dalam lebih kurang 2 mggu.
Bukan saya x mau update, tp bz gle ar!
poyo gle, bajet lg hbat dr pm ar? haha~

Oh. Kehidupan sebenar AAJ bermula. Penat! Tapi ak suka kot.
Yela, otak nih rasa la bekerja. Rasa la otak ni berfikir.
Xdela rasa bengap sangat kot haha.

Dlm kelas fizik n kimia ade azrina, famer n ein yang menceriakan hari2 ak.
Time kyuukei (rehat) aku da jarang tdo, tp ktorg bincang2 balik ke.
Xpun mengarut2 dgn ein. Gado ngn ko wahaha.
Time math, walaupun cam sengsara gak ar. Sebab sensei alpha ak cam sangat suci. Sensei beta pulak sangat la laju. Dan saya da la xsuka tajuk limit2 tuh. Hishh!
Kelas nihongo plak, menjadi semakin seronok kot hehe. Sebab aku da mula bising!

Aku masuk speech contest lagi haha. Oh, kali ini memang dengan 100% kerelaan dari saya ye. Xde nak toleh belakang da eh. Oh. Aku kena perah otak untuk menulis teks. Aku x suka menulis, sebab saya xreti!!

Wah, addicted nak main basketball! Gile lama da xpegang bola basket, sampai la mggu lepas.
LAs time aku pegang masa kat mktb ar. Aku igt da xleh jmpa da geng2 main basket. Huhu.
Psni dak2 ppuan AAJ aktif kot trun, td fin da beli bola yahoo!!

Dalam 2 minggu ni jugak saya telah menduduki banyak test. Dan banyak jugak tsuishi (retest ye bukan makanan). AAJ nih ade pass ngn fail je. Ish ade ke patot. Sabo je la. Tapi seronok pe kena tsuishi. Aku bangga amek tsuishi hoho.

Saikin, ramai sangat yg xsehat. Nasib bek la ak yang selalu nya x sehat nih, sehat je la plak alhamdulillah. Sapa2 yg xsehat tuh odaijini (get well soon) eh!

Kohai
(junior) da msok! Senpai (senior) iaitu kami2 la, sangat excited utk menyambut kedatangan mereka hehe. Sume sebab kitorg xdpt handle orientasi, ade ke patot! Sedey btol.
Semete kohai to senpai no kankei ga yoku naru youni..amin~



Senyuman ikhlas mula terukir di wajah dia hari demi hari. Alhamdulillah~


ラベル:

 
posted by pja_chan at 23:50 | Permalink |


2 Comments:


  • At 9/5/09 1:03 午後, Blogger .ein

    weh, aku pon suke gado ngan kau budak kecik jaat! haha

    nanty kte kne spend mase men basket tau3.penat2 aku beli bola korg g tdo plak.haha

     
  • At 16/5/09 8:03 午後, Blogger pja_chan

    sengal fin.

    ye2. kanarazu kite kna g men weh!! aku da gian.

    men boling lg ar jom2 wahaha~