2010年1月30日土曜日
Bas
"Kak, bangun. Kata nak gi KL. Jom kite pegi awal sikit. Senang, pegi cepat balik cepat. Mama tak larat nak jalan lama2 kat KL tuh,"

Aku pon bangun la malas2. Bukak pc dulu. Online jap.

Mandi. Makan.

Mintak tolong ayeh hantar aku ngan mama kat depan tuh. Tempat standard aku ngn mama tunggu bas kalau nak melalak ke KL.

Nasib bek xlama kitorg tunggu. Bas da sampai. Yeye~

Rapid KL la kitorg nek. Kalau metrobus nnt lmnat smpai. sebab dia suka tunggu2 orang.

Kalau dulu nek Rapid KL rm2 je. pegi balik. sekrang dia da xwat da sistem tuh. kurang bes dia huhu.

Mama bayar rm2.50.

Aku?

pakcik drebar bas tuh suh bayar 90 sen je.

Balik pon aku kena 90 sen jgak.

Dorg xtau ak da nak masuk 20 tahun.


Untung badan kecik nih.

ラベル:

 
posted by pja_chan at 23:50 | Permalink |


8 Comments: