2010年4月9日金曜日
campur campur
Assalamualaikum.

Wah! Dah lama rasanye x update blog aku nih. agak bersawang da kot haha.

Sibuk sangat2. Sibuk pindah rumah, sibuk nak buat iphone tapi x dapat buat sebab kitorang semua xde IC Jepun lagi, sibuk guidace universiti, sibuk main bowling, sibuk shopping online dan juga shopping dunia nyata, sibuk masuk universiti, sibuk beli barang dapur, sibuk kemas rumah, sibuk memasak (waaaaa aku memasak ok) sibuk call orang internet sebab internet x dapat2 lagi.

Dan akhirnya dapat jugak internet sekarang!~ :D

Nak cerita semua satu2 banyak sangat. Haha. Just update untuk cerita ape la aku buat kat Jepun nih, khas untuk mereka yang mahu tahu je la tapi. hoho.

Hari tu pergi Tokyo. OMG. Seriusly aku rasa Gunma nih sangat la kampung bila dah pegi Tokyo tu. Tapi crowded gile pening! Excited bile lalu kat jalan2 yang selalu nye sebelum ni nampak kat drama je. Kitorang lalu kat jalan yang ada dalam Ryuusei no Kizuna. Haha!

Paling xleh blah bila aku dan Rais sesat. Nasib baik ada Raisssss~~woaaaa. Xdela aku cuak sorang2. Ceh walhal dua2 pon blank time tuh haha. Okla. Nasib bek ade Arep senpai. Sebab aku ngan Rais xde handphone. Semua sebab xleh buat handphone lagi. Kalau x sekor2 dah pegang iphone da. Aishhh.

Pindah rumah. Ohh. Aku suka rumah aku hehe. Bertemakan biru yessssaaaa~ Langsir biru, drawer biru, futon cadar sume biru. Hehe. Bilik aku x berapa onnarashii *girlish* haha. Tapi ape2 pon aku suka ar rumah aku nih. Pedulik ape aku nak perasan. Haha. Sebelah kiri ade fin, sebelah kanan ade zati. Kitorang salu la main ketuk2 dinding hehe.

Internet baru dapat semalam. Tensen gak call orang internet tuh ish ish. Mesti dia pon menyampah berurusan dengan aku haha.

Orang Jepun? Haa. ni nak cite siket. Dorang nih agak jakun pon ade gak kot haha. minta maaf ye. Bukan ape, sbb di mana sahaja kitorang berada mesti semua nak pandang pelik. Da tuh pandang x bercover lak tuh. Betol2 macam dalam drama yang salu ak tengok tuh. Ingat kan scene2 kena pandang slack tuh mmg pengarah yang suh buat camtuh, rupenye real life pon mmg dorang pandang slack camtuh. Memang xleh blah. Haha. Tapi terasa cam sangat feymes plak. Ye ar, kami2 nih mata x sepet, pakai tudung lagi, kulit pon gelap je dari dorg. Hehe. Tapi ade je yang baik. Ramai je. Tapi ade jugak yang buat gap ngn kitorang. Hehe. X kesah la.

Masak! Saya ade hobi baru. Memasak. Cehh. walhal baru memasak sendiri 2 kali hahahhaha. xleh blah la aku nih. Tapi seronokkkkkk wehhh. Sekarang da paham da perasaan mak aku ketika memasak haha. Tambah2 keseronokan melihat budak2 nih menghabiskan lauk tuh hihi.

Haa. arini demam buat pertama kali. Tapi baiknye kawan2 saya nih. Alep masak ayam masak kurma. Sedapp! 2kali ak tmbah nasi haha. Rais tolong belikan tako. Fin n Zati tolong hantarkan nasi ngan lauk kat bilik aku. Alias lak kata rindu nak makan masakan aku haha. Wuhuu. Arini aku sayang korang lebih sikit ar! Terharu2 TT____TT

Mau makan ubat, tdo! Perot kenyang yeyyyyy burppp~

ラベル:

 
posted by pja_chan at 21:14 | Permalink |


1 Comments: